درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 11:06   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
  چرا داشتن یک موسیقی متن در محل کار می‌تواند بهره‌وری شما را افزایش دهد
  فناوری، پایان شکست فتوشاپ
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47304صفحه نخست » سه شنبه، 25 خرداد 1400 - 12:28
تاکید مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه بر ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت
مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه با تاکید بر مولفه هایی نظیر امیدآفرینی و ایفای مسئولیت اجتماعی در شرکت فولاد مبارکه تصریح کرد: با شیوع کرونا، این شرکت در قالب کمک های مومنانه به یاری جامعه شتافت و امیدواریم آنان که درصدد تخریب دستاوردهای این شرکت هستند، مستند صحبت کنند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه: ممکن است با سیاه نمایی، به کاهش امید و خودباوری دامن زده شود اما ما در شرکت فولاد مبارکه سعی کردیم با این نگاه مقابله کنیم و اجازه نخواهیم داد دستاوردهای ملی و اعظم شرکت فولاد مبارکه و ماحصل تلاش کارگران و کارکنان این شرکت دست مایه حواشی و نیات پلید حاشیه سازان شود.
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط‌عمومی 
شرکت فولاد مبارکه اصفهان، مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه: ممکن است با سیاه نمایی، به کاهش امید و خودباوری دامن زده شود اما ما در شرکت فولاد مبارکه سعی کردیم با این نگاه مقابله کنیم و اجازه نخواهیم داد دستاوردهای ملی و اعظم شرکت فولاد مبارکه و ماحصل تلاش کارگران و کارکنان این شرکت دست مایه حواشی و نیات پلید حاشیه سازان شود.
 
 ظهر سه شنبه (۲۵ خردادماه) و به مناسبت دهه کرامت، مراسم اهداء ۱۷ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مبارکه با مساعدت شرکت فولاد مبارکه با حضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی، امام جمعه مبارکه،کریم زارع، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)، پروین صالحی، نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی، هادی نباتی نژاد، مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، اصغر هدایت، فرماندار شهرستان، محسن عزیزخانی، جانشین سپاه و مقاومت بسیج شهرستان مبارکه و برخی دیگر از مسئولان این شهرستان در سالن اجتماعات اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان مبارکه برگزار شد.
 
 در این مراسم هادی نباتی نژاد، مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه ضمن تبریک هفته کرامت و تشکر از کمیته امداد شهرستان مبارکه در سهیم شدن اقدام خیر این شرکت اظهار کرد: شرکت فولاد مبارکه از بدوتاسیس تاکنون همواره در راستای منویات مقام معظم رهبری به منظور امیدآفرینی در جامعه به ایفای مسئولیت های اجتماعی پرداخته است.
 
 تحت الشعاع قرارگرفتن دستاوردها با هیاهوی رسانه ای
 
 وی افزود: متاسفانه برخلاف تاکیدات و منویات رهبری، دستاوردهای بزرگترین واحد صنعتی کشور با تخریب و پناه آوردن به حواشی در قالب انتشار تیزر و کلیپ و هیاهوی رسانه ای تحت الشعاع قرار گرفته است.
 
 نباتی نژاد با استناد به فرمایشات رهبری که از جهش تولید در صنعت فولاد یاد کردند، گفت: دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی اعم از دریافت مجوز واکسن ایرانی کرونا و ثبت رکوردهای متعدد در تولید آنچنان که شایسته است برجسته نمی شود؛ این درحالی است که اگر دیگر کشورها به این موفقیت ها دست می یافتند با موج رسانه ای در جامعه بازتاب مثبت پیدا می کرد.
 
 اجازه نمی دهیم با سیاه نمایی دستاوردهای ملی و اعظم شرکت فولاد مبارکه زیر سوال برود
 
 وی افزود: ممکن است با سیاه نمایی، به کاهش امید و خودباوری دامن زده شود اما ما در شرکت فولاد مبارکه سعی کردیم با این نگاه مقابله کنیم و اجازه نخواهیم داد دستاوردهای ملی و اعظم شرکت فولاد مبارکه و ماحصل تلاش کارگران و کارکنان این شرکت دست مایه حواشی و نیات پلید حاشیه سازان شود.
 
 مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه با تاکید بر مولفه هایی نظیر امیدآفرینی و ایفای مسئولیت اجتماعی در شرکت فولاد مبارکه تصریح کرد: با شیوع کرونا، این شرکت در قالب کمک های مومنانه به یاری جامعه شتافت و امیدواریم آنان که درصدد تخریب دستاوردهای این شرکت هستند، مستند صحبت کنند.
 
 وی هرگونه توهین و نیت سوء به موفقیت های شرکت فولاد مبارکه را نکوهش کرد و گفت: اجازه نخواهیم داد حواشی، ما را از مسیر تلاش برای تحقق شعار سال و منویات رهبری دور کند و از تمام مسئولان که ما را مورد حمایت قرار می دهند تشکر می کنیم.
 
 28 خرداد در فولاد مبارکه یک روز تاریخی را رقم خواهیم زد
 
 وی در پایان با اشاره به حضور حداکثری کارکنان فولادمبارکه در حماسه ای دیگر افزود: ۲۸ خردادماه، صندوق رای در شرکت فولاد مبارکه دایر شده است تا همکاران تلاشگر ما در این شرکت با مشارکت پرشور خود، روز تاریخی را رقم زنند.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  واکاوی ورود داده‌نگاری به یک روزنامه شاخص محلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد